woensdag 14 december 2011

Homemade

Zo!

Eindelijk tijd om iets leuks te maken voor de kerst.

Uit Eline's Winterhuis bijvoorbeeld!

Het is zo leuk om deze kleihangers te maken! Ze hangen ondertussen al aan de kerstboom witte tak.

En ik ben aan het punniken geslagen. Wie had dat kunnen denken ;-)

Op zoek naar grappige kerstboomvormen maakte ik een snelle kersthanger.

En door Antoinette werd ik op idee gebracht van de krans van kaarhouders. Zij zag dit idee in de 101 Woonideeën. Hij is zo leuk en, niet onbelangrijk, makkelijk te maken!


O ja, ik kreeg wat vragen over waar je washi-tape kunt kopen. Nu moet ik zeggen dat ik het zelf gekregen en  (nog) niet gekocht heb. 
Maar je kunt het dus, bijvoorbeeld, kopen bij Tas-ka en The old stuff shop. Kijk dan even onder het kopje 'stationary'.

Ik hoop dat je het leuk vond om mijn niet-knip-plak-en-scheurwerk te bekijken :-)

Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk om bezig te zijn met allerlei projectjes. Ik heb ook nog witte klei liggen en wil er eens mee aan de slag gaan. Bedankt voor de inspiratie. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit! Gave creaties heb je gemaak!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer lekker aan het freubelen geweest, leuke ideetjes!
    groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook de klei figuren gemaakt.
    die hangen nu aan een tak voor mijn raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Inge,

    De krans is mooi geworden! Het zijn net lichtjes, de gekleurde pushpins, of heb je kralen o.i.d. gebruikt?

    groetjes,

    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er weer goed uit, mooie kerstdecoraties!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk Inge, al die verschillende creaties! Bedankt voor het delen!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe dingen weer allemaal. Bij mij ligt het klei nog steeds onaangeroerd...wordt vast het nieuwe jaar!
    Ga 'ns kijken naar het tape. Erg leuk!
    Fijne avond! Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel leuke kerstdecoraties die instant kerst sfeer brengen! Vooral het kerstboompje met takken, hoewel simpel, vind ik keimooi!!
    Liefs,
    Nora
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Wat een inspiratie. Leuk die krans met kaarsenhoudertjes. Ik heb ze ook al langs zien komen met pedaalemmerzakken en taartkleedjes. En die kleihangertjes zijn ook erg leuk.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al zo leuk allemaal. Heb eindelijk mijn uitsteekvormen weer gevonden. Wilde zelf ook nog aan de slag met klei en had overal al gezocht, maar gelukkig kwam ik ze gisteren tegen op een plek waarvan je denkt; wat doen ze dáár nu. Ga dus zondag ook nog even lekker aan de slag met de klei.

    Lieve groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen